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#1
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No-Life GBARL ![]() Gruppo: Veterani Messaggi: 16.450 Iscritto il: Fri 3 September 2004 - 17:12 Da: Roma Utente Nr.: 1.542 Feedback: 0 (0%) ![]() 6861-2949-9189 ![]() 2234-7478-7577 ![]() PakGatsu ![]() 7500-2265-8704 ![]() |
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#2
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![]() Expert GBA/NDS ![]() Gruppo: Membri Messaggi: 2.404 Iscritto il: Tue 10 May 2005 - 20:16 Da: meta (na) Utente Nr.: 4.665 Feedback: 4 (100%) ![]() |
potresti fare una traduzione in italiano per ki nn capisce benissmo l'inglese
a dire il vero mi hanno incuriosito solo 3 domande CITAZIONE Dove hai trovato le più grosse difficoltà nello sviluppo ? Probably the hardest part that I did was AI Getting the companions to follow you and use grapple pads and such. Vehicle AI was pretty tricky too, but a bit simpler,and lots of fun to watch what they do Mainly the standard enemy AI, we all messed with it and all hated it, and it never seemed quite smart enough and also to go to a lot of trouble to get 3D on both screens ma avere il 3d su entrambi gli schermi non dovrebbe essere facile , ci sono le spiegazioni sui manuali di sviluppo. In theory it's simple But making it easy to use in an existing engine is a bit more work And allowing BGs and sprites as well Because you have to swap out all the registers every VBlank In questo modo il gioco va a 60 fps o a 30 , io credo 30 giusto ? Yes 30, But the game always runs at 30 anyway Hopefully we can do variable frame rate in the next game, and get it to run 60 most of the time Because 60 looks so nice on the DS I'd kind of doubt it though Because we usually have enough trouble keeping it at a steady 30 ![]() gia ke ti tovavi potevi kedergli.. Perke questo gioko nn funziona su m3/sc/g6/ez/? ![]() |
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