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> LemmingsDS v3.2
Aurelio
messaggio Monday 23 April 2007 - 20:17
Messaggio #1

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Litghost ha aggiornato il suo fantastico porting di uno dei giochi che ha fatto storia, lemmings, mi viene ancora una lacrimuccia se penso a quando lo giocavo sul mio powerPc 6600/60. unsure.gif
Adesso è stato ricompilato col devkitpro r20 e ha il supporto delle dldi.

Ecco il post dell'autore:
CITAZIONE
I have complete a DLDI port of the LemmingsDS 3.2 source code. If you want to compile the source you will need DevkitPro v20 and you will need to install my modified libntxm, which is provided below.


Come usarlo:
CITAZIONE
If you just want to play it, extract the LemDS_DLDI.rar to the ROOT of your flash card. I could not program the paths to present working directory, so everything must be in place correctly. The rar has the directory format that is expected. It goes like this:

/LemDS/graphics - Sprites and backgrounds files
/LemDS/music - xm music files.
/LemDS/levels/canon - Canonical level files. There should be 120 levels.
/LemDS/levels/custom - Custom level files. Just drop them in here and they will automatically be detected. Maximum number of custom levels is currently 50. This can probably be increased.

In /LemDS is "mattproj_lem_ds.nds" the actual rom. Make sure to use your DLDI patcher of choice before running it.

As for compiling, like I said you need atleast devkitPro v20 and you need to install my custom version of libntxm.

To install libntxm, just extract and make like a normal rom. After compiling, copy the contents of the include directory into libnds's include directory in the devkitPro tree. Do the same for the lib directory. That's it.

Then you should be able to make the actual rom. If during compile you are missing "ntxm7.h", "ntxm9.h" or some other .h file you probably copied the wrong folder. If it complains about not finding "libntxm7.a" or "libntxm9.a" you did not copy those files from the libntxm build directory to the libnds lib path.


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Mazinkaiser
messaggio Monday 23 April 2007 - 21:29
Messaggio #2

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domanda direttissima, ora i livelli sono inclusi (o in questi mesi qualcuno si è messo sotto a crearli) oppure sta ancora a zero? spacca sto homebrew ma appunto non c'ho voja di mettermi li a fare i lv sad.gif


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Aurelio
messaggio Tuesday 24 April 2007 - 14:27
Messaggio #3

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CITAZIONE (Mazinkaiser @ Monday 23 April 2007 - 22:29) *
domanda direttissima, ora i livelli sono inclusi (o in questi mesi qualcuno si è messo sotto a crearli) oppure sta ancora a zero? spacca sto homebrew ma appunto non c'ho voja di mettermi li a fare i lv sad.gif

Credo che te li devi creare tu
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